Marvel's Spider-Man Remastered

Marvel's Spider-Man Remastered

released on Nov 12, 2020

Marvel's Spider-Man Remastered

released on Nov 12, 2020

A remaster of Marvel's Spider-Man

Included in the Ultimate Edition of Marvel's Spider-Man: Miles Morales, this is a Playstation 5 remaster of Marvel's Spider-Man and all of its DLC. The remastered version features improved skin, eyes, hair, and facial animation, as well as ray-traced reflections, ambient shadows, and improved lighting. More pedestrians and vehicles are also seen in the remaster. Marvel's Spider-Man: Remastered also adds three new Spider-Man suits which were not in the original game, as well as new photo mode features and new trophies.


Also in series

Marvel's Spider-Man 2
Marvel's Spider-Man 2
Marvel's Spider-Man: Miles Morales
Marvel's Spider-Man: Miles Morales
Marvel's Spider-Man
Marvel's Spider-Man

Released on

Genres


More Info on IGDB


Reviews View More

Muito bom e bem feito. Me diverti muito jogando e a história é relativamente boa. Mas o que salva aqui é a gameplay e o fator replay que é muito grande. Andar pela cidade de Nova York é muito legal e com certeza minha parte favorita do jogo, andar por aí e tirar fotos legais.

makes you feel like your playing a great marvel movie. and then it gets sad. make Yuri Lowenthal the default voice for spider man

webswinging is super fun, otherwise... meh

Essa se tornou uma das minhas versões favoritas do homem aranha, que puta história boa. A relação do Peter com os personagens como o Otto, Tia May e o Miles é boa demais, o personagem é muito bem construído e coeso com o que o homem aranha tem de melhor em várias mídias. O combate é gostoso demais, mas confesso que o único golpe especial de traje que usei e gostei foi o primeiro, que taca teia em geral, o resto achei paia. Outro ponto, o combate vai cair na repetição se você for atrás do 100%. O jogo também tem sessões stealth que não me agradaram, mas que fizeram a história caminhar, pelo menos no caso da Mary Jane. Alguns coletáveis e desafios são lúdicos demais pra uma história central tão boa, mas não incomodam. A alma de um homem aranha mais maduro e experiente tá toda impressa nesse jogo, mas ainda acho que poderia ter boss fights mais desafiadoras e com soluções mais criativas do que teia teia teia e tacar a porrada, mas os trechos em si são pure cinema. Jogasso/10.

My dad and I always would watch every marvel movie together, although he wasn't the biggest fan of video games I think he really would have liked this one.