Listedeki birkaç oyun gibi Metal Gear isimini ve karakterlerini kullanmaması gereken bir yapım. Oynanış fena değil ama diğer oyunların aksine Rising'in evrene ve Raiden'a zarar verdiğini düşünüyorum
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
& Ground Zeroes
Metal Gear Solid
Zaman zaman 3 daha iyi gelse de ilk göz ağrım
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Metal Gear Solid: Peace Walker
Metal Gear Solid 3: Subsistence
Metal Gear Solid 2: Substance
Metal Gear
Metal Gear Solid: The Twin Snakes
Aynı ses sanatçıları aynı diyalogları çok daha kötü ve ruhsuz seslendirmişler. Oynanış biraz daha iyi olsa da müzik ve cutsceneler de 1'e göre zayıf kalıyor
Alphillim
1 year ago